Jump to content

Welcome to VitalCS Romania
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. If you already have an account, login here - otherwise create an account for free today!

Toggle shoutbox VitalCS Shoutbox

[Anunț] Ajutați-ne cu un vot zilnic aici : http://serveresamp.com/info_server_1852.html
[Anunț] Comunitatea VitalCS este în căutare de Moderatori capabili și activi !

[Anunț] Suntem în căutare de servere de Counter - Strike 1.6 ( orice MOD ) !
[Info] Păstrați un limbaj cât mai decent.Fără Link/Spam în chat!(maxim 3 rânduri) Riscați WARN !

[Info]Model pentru Spoiler: [spoiler]link[/spoiler]

@  Sasorii : (19 April 2018 - 10:52 PM)

@Qibeth =))

@  Qibeth : (19 April 2018 - 06:01 PM)

Salut salut, intru si eu sa vad ce p**a e o comunitate la care s-a facut reclama aici, plin de designeri ce au doar blur in portofolii. Unde s-a ajuns ma... :c

@  Sasorii : (19 April 2018 - 11:09 AM)

Salutare

@  Sergiu.VCS : (19 April 2018 - 02:57 AM)

Salut baietii

@  Gavrilson : (18 April 2018 - 09:09 PM)

@Qibeth ;)

@  Qibeth : (18 April 2018 - 06:08 PM)

Nais name

@  Qibeth : (18 April 2018 - 06:08 PM)

"Carpe Diem Community

@  Gavrilson : (17 April 2018 - 06:49 PM)

in pm

@  Gavrilson : (17 April 2018 - 06:44 PM)

@DANI.R3KT raspunde pe skype

@  DANI.R3KT : (17 April 2018 - 06:35 PM)

nu m am atins

@  Gavrilson : (17 April 2018 - 05:40 PM)

care ai umblat la permisiuni in acp?

@  DANI.R3KT : (17 April 2018 - 04:43 PM)

salut

@  Sasorii : (17 April 2018 - 09:53 AM)

Salutare

@  kTn # sdk16 : (15 April 2018 - 09:27 PM)

@  kTn # sdk16 : (15 April 2018 - 09:27 PM)

Ceva nou

@  kTn # sdk16 : (15 April 2018 - 09:00 PM)

salut

@  DANI.R3KT : (15 April 2018 - 07:51 PM)

sal

@  Sasorii : (15 April 2018 - 07:13 PM)

Spoiler
- Gavrilson :)

@  Sasorii : (15 April 2018 - 07:00 PM)

Seara buna

@  Enki : (15 April 2018 - 06:03 PM)

Cand vad ca nu e nimeni ce sa fac ...

@  Enki : (15 April 2018 - 06:03 PM)

@Bleddy Sincer sa fiu , eu intru de plictiseala

@  Bleddy : (15 April 2018 - 05:17 PM)

ce-a fost comunitatea si ce-a ajuns..

@  Bleddy : (15 April 2018 - 05:17 PM)

nici colegii lui fondatori nu au timp sa se ocupe de forum din cate se vede

@  Bleddy : (15 April 2018 - 05:16 PM)

pff

@  Gavrilson : (15 April 2018 - 02:24 PM)

https://discord.gg/zHtPVdj

@  Enki : (14 April 2018 - 10:07 PM)

Se duce comunitatea

@  Enki : (14 April 2018 - 10:07 PM)

Buna seara .

@  Sasorii : (14 April 2018 - 08:48 PM)

Din păcate...

@  AwpKING : (14 April 2018 - 01:20 PM)

Din păcate nu are Andrei aşa mult timp liber să se ocupe de server-ul de SA:MP şi de comunitate.

@  LuciD : (14 April 2018 - 02:14 AM)

Sunt diferite bug uri pe server

@  LuciD : (14 April 2018 - 02:14 AM)

Se mai face update la server ? Am vazut ca unele comenzi nu functioneaza cum trebuie

@  LuciD : (14 April 2018 - 02:14 AM)

Dc nu se fac niste promovari pt server ?

@  DANI.R3KT : (13 April 2018 - 11:18 PM)

csf...

@  Sasorii : (13 April 2018 - 11:00 PM)

@Qibeth Mai bine atunci decat acum, ce sa mai vorbesti de PM-uri cand abia se vorbeste aici pe chat in 2-3 zile :))

@  Qibeth : (13 April 2018 - 05:00 PM)

Daca aveai cont in vremea aia ai fi avut PM plin cu trolluri si rugaminti Ca Designer :))


Photo

[FS]Object Editor


  • This topic is locked This topic is locked
3 replies to this topic

#1
Andy™

Andy™
    • RETIRED

  • Membru
  • 1,539 posts
    186 topics
  • Joined: 22-January 14

Ingame Object Editor

 

Aveam nevoie de un ObjectEditor usor de folosit ,fara prea multe complicaturi , asa ca am facut unul . Poate mai are nevoie cineva

Comenzi :
/ohelp - vezi toate comenzile fs-ului

/editobject <objectid> - incepe procesul de editare al unui object
/addobject <modelid> - creeaza un object langa tine

/gotoobject <objectid> - te teleporteaza la un anumit obiect
/objects - Afiseaza toate obiectele create pe server*** ( impreuna cu cele existente deja )
/savemap - salveaza toate obiectele in fisierul map.txt

Foloseste sscanf + zcmd

*** Obiectele deja existente nu vor afisa modelul corect(va afisa 0) . Nu exista o functie care sa returneze modelul unui obiect inca 2.gif
qzg3tx.png
Pastebin mirror

 

Fisierulmeu mirror

 

Depositfiles mirror

ZippyShare mirror

 

Vad Ca tot mor linkurile , asa ca postez direct aici codul (pentru ca are foarte putine linii )

#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#define culoare 0xFFFFFFAA
new objects;
new objectmodel[500];
forward WriteLog(string[]);
public OnFilterScriptInit()
{
        printf("|------OBJECTS EDITOR--------|");
        printf("|                            |");
        printf("|                            |");
        printf("|                            |");
        printf("|                            |");
        printf("|----------------------------|");
        return 1;
}
COMMAND:addobject(playerid, params[])
{
    new oid,myobject;
        if (!sscanf(params, "i",oid ))
        {
        new string[128];
        new Float:x, Float:y, Float:z;
      GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
            myobject = CreateObject(oid, x+2, y+2, z+2, 0.0, 0.0, 90.0);
            format(string, sizeof(string), "CREATED:%d||CreateObject(%d,%f,%f,%f,0.0,0.0,90.0)",myobject,oid,x,y,z);
            SendClientMessage(playerid,culoare,string);
            objectmodel[myobject]=oid;
            objects++;
            return 1;
        }
        else
        {
            SendClientMessage(playerid,culoare,"USE : /addobject [objectid]");
            SendClientMessage(playerid,culoare,"WARNING : Using an wrong id may crash your server");
            return 1;
        }
}
COMMAND:editobject(playerid, params[])
{
    new oid;
        if (!sscanf(params, "i",oid ))
        {
            EditObject(playerid, oid);
            return 1;
        }else{SendClientMessage(playerid,culoare,"USE : /editobject [objectid]");SendClientMessage(playerid,culoare,"INFO :Type /objects for a list of created objects"); return 1;}
 
}
COMMAND:gotoobject(playerid, params[])
{
    new oid;
        if (!sscanf(params, "i",oid ))
        {
            new Float:xo, Float:yo, Float:zo;
            GetObjectPos(oid, xo, yo, zo);
            SetPlayerPos(playerid,xo+1,yo+1,zo+1);
            return 1;
        }else{SendClientMessage(playerid,culoare,"Use :/gotoobject[objectid]"); return 1;}
}
COMMAND:ohelp(playerid,params[])
{
   SendClientMessage(playerid,culoare,"/addobject || /editobject ||/gotoobject || /objects || /savemap");
   SendClientMessage(playerid,culoare,"/oprew");
        return 1;
}
COMMAND:savemap(playerid, params[])
{
    for(new i = 0; i <=500; i++)
    {
       new stringg[128];
       new Float:RotX,Float:RotY,Float:RotZ;
                GetObjectRot(i, RotX, RotY, RotZ);
                new Float:xo, Float:yo, Float:zo;
                GetObjectPos(i, xo, yo, zo);
                if(xo!=0 && yo!=0 && zo!=0)
                {
                format(stringg, sizeof(stringg), "CreateObject(%d,%f,%f,%f,%f,%f,%f);",objectmodel[i],xo,yo,zo,RotX,RotY,RotZ,90);
                WriteLog(stringg);
        }
 
   
}
    new stringg[128];
    format(stringg, sizeof(stringg), "________________//\\_______________");
    WriteLog(stringg);
    SendClientMessage(playerid,culoare,"All Objects have been saved to mapa.txt");
    return 1;
}
COMMAND:objects(playerid, params[])
{
SendClientMessage(playerid,culoare,"___________L I S T______________");
    for(new i = 1; i <=500; i++)
    {
        new stringg[128];
        new Float:RotX,Float:RotY,Float:RotZ;
          GetObjectRot(i, RotX, RotY, RotZ);
                new Float:xo, Float:yo, Float:zo;
                GetObjectPos(i, xo, yo, zo);
                if(xo!=0 && yo!=0 && zo!=0)
                {
               format(stringg, sizeof(stringg), "ID:%dCreateObject(%d,%f,%f,%f,%f,%f,%f);",i,objectmodel[i],xo,yo,zo,RotX,RotY,RotZ);
               SendClientMessage(playerid,culoare,stringg);
                }
 
   
}
    SendClientMessage(playerid,culoare,"________________________________");
    return 1;
}
public WriteLog(string[])
{
        new entry[192];
        format(entry, sizeof(entry), "%s\n",string);
        new File:hFile;
        hFile = fopen("mapa.txt", io_append);
        fwrite(hFile, entry);
        fclose(hFile);
        return 1;
}
public OnPlayerEditObject(playerid, playerobject, objectid, response, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ)
{
    if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL)
        {
       SetObjectPos(objectid,fX,fY,fZ);
       SetObjectRot(objectid,fRotX,fRotY,fRotZ);
       SendClientMessage(playerid,culoare,"Object Saved");
       return 1;
        }
        return 1;
}


Member since 22 Jan 2014

#2
Kelton

Kelton
    • ♦ Banned ♦

  • Banned
  • 269 posts
    22 topics
  • Joined: 21-April 14

Eu zic ca este mai simplu cu MTA sau cu Image editor.



#3
skuller32

skuller32
    • Începător

  • Membru
  • 1 posts
    0 topics
  • Joined: 13-February 15

daca ii dau /savemap si dau un restart, se salveaza datele dar nu si in joc....  a si dupa ce le pozitionez si dau /savemap se salveaza doar datele de la /addobject :(



#4
MarceLV2.0

MarceLV2.0
    • Moderator Global VitalCS Romania

  • Moderator Global
  • 627 posts
    63 topics
  • Joined: 07-October 16

Nu ai respectat modelul + Nu s-a mai postat in acest topic de 7 zile.

:tc:


AYIQYju.png





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users